☎ +38 063 223 29 51

Заголовок-Обіцянка+заданий keyword (HTML-H1)

Тут ми даємо обіцянку людині, що вона легко отримає результат, який вона насправді хоче отримати, не роблячи ті речі, що вони не люблять робити у звичайному житті. (Наприклад: Отримайте журнал з мистецтвознавства, що дасть вам натхнення на всі ваші майбутні роботи).

Більш широко розписуємо чіпляючу і обіцяючу пропозицію, що висвітлили на самому початку в заголовку. Приблизно 2-3 речення. Використовуємо заданий keyword.

Те, чого не вистачає. Больові точки (HTML-H2)

Те, що не вистачає, щоб жити ідеальним життям. Те, що становить проблему, яку потрібно вирішити. Те, що вказує на больові точки читача, який читає і розуміє: “Так, і я маю таку проблему і хочу зайнятись її легким вирішенням і позбавленням себе від неї”. 

На цьому етапі людина впізнає себе, і розуміє, що цей текст написаний саме для неї, саме це вона і відчуває зараз, тому залишається на сторінці надалі, щоб вирішити свою проблему.

(Хочу мати кращі відносини, хочу схуднути, хочу покращити конвертацію своєї сторінки, хочу отримати грант на відкриття бізнесу).

Докази результатів. Ваша довіра. (HTML-H2)

Соціальний доказ того, що це схоже на вас, що ви знаєте клієнтів, з якими ви працюєте, ви розумієте ті болі, що відчуває клієнт, що читає вас зараз тут, що у вас є досвід роботи в цій справі і ви спеціаліст у розв’язанні його проблеми.

Представте ваш авторитет, і покажіть, чому вони повинні слухати і довіряти саме вам, що є такого у вашій роботі, у вашій компанії, що може розв’язати проблему клієнта.

Досвід роботи
(HTML-H3)

Кількість клієнтів (HTML-H3)

Вдалі результати
(HTML-H2)

Процес отримання можливості, що вирішить проблему (HTML-H2)

Наприклад, якщо Вам потрібно побудувати бізнес, то ви пройдете цих 6 кроків: 1. Велика кількість підйомів та злетів.. І так далі.

Або, якщо проблема клієнта в тому, що він хоче отримати більше клієнтів, і не знає як, то ось ті кроки, які потрібно йому зробити: 1. Провести аналіз своєї цільової аудиторії. 2…І так далі.

Дивлячись від того, що саме ви продаєте, які послуги надаєте і про що цей лендінг.

Процес отримання можливості, що вирішить проблему (HTML-H2)

Також це можна зробити через “До” і “Після” (як ще один варіант – нижче).

Процес отримання можливості, що вирішить проблему (HTML-H2)

До (що ви маєте зараз)

Ось так Ви почуваєте зараз

Після (що ви будете мати потім)

Але ось що ви можете отримати потім

Ваша пропозиція (HTML-H2)

Основна пропозиція. Опис її. Ключ до розв’язання проблеми клієнта. Те, що ви можете йому запропонувати, що точно допоможе. 

Показати, що це найкраща пропозиція, яка може допомогти. Одна найкраща пропозиція на ринку. Лише вона. Лише це рішення допоможе дістатись до того вище “Після” швидко і легко для клієнта.

Що входить в ціну (HTML-H2)

Які є тарифи, що скільки коштує, який є варіанти оплати, і що можна отримати з кожного тарифу. Розписати ВСЕ.

Тариф НОМЕР 1

HTML-H3
$ 39
99
Щомісяця
  • Список позиції №1
  • Список позиції №2
  • Список позиції №3
Популярний

Тариф НОМЕР 2

HTML-H3
$ 39
99
Щомісяця
  • Список позиції №1
  • Список позиції №2
  • Список позиції №3
Популярний

Тариф НОМЕР 3

HTML-H3
$ 39
99
Щомісяця
  • Список позиції №1
  • Список позиції №2
  • Список позиції №3
Популярний

Докази рекомендацій. Відгуки клієнтів (HTML-H2)

Що кажуть ті, хто вже замовляли ваші послуги або купляли ваш товар?

Ім'я

“Відгук”

Ім'я

“Відгук”

Ім'я

“Відгук”

Рефлекс відштовхування. Гарантія (HTML-H2)

Замовляти може бути страшно клієнту, інвестувати в нове, що він ніколи не пробував до цього або ж почати співпрацю з компанією, з якою ще не мав справи.

Тому потрібна гарантія: “Якщо не буде результату через 1 місяць – ви отримаєте 100% суми назад”. Або “третя коробка цукерок від нашого бренду корисних солодощів – безкоштовно”.

Коли у людини є гарантія – вона хоче продовжити співпрацю, адже її кошти зберігаються на випадок різних розвитків подій. 

Пріоритетність. Прямо зараз (HTML-H2)

Зробити дефіцит отримання послуги або покупки товару, щоб про нього не забували і думали про те, що варто встигнути купити. І щоб клієнт швидше ДІЯВ.

“Останній день продажів”, “Останній тиждень зниженої ціни”, “Останні три місця на курсі”, “Декілька годин до завершення акції”.

Цільова дія (HTML-H2)

Форма, яку заповнює клієнт, щоб залишити про себе інформацію і замовити те, що йому потрібно.

Найпоширеніші запитання
(HTML-H2)

Відповідь на хвилююче питання клієнта №1

Відповідь на хвилююче питання клієнта №2

Відповідь на хвилююче питання клієнта №3

Відповідь на хвилююче питання клієнта №4

Відповідь на хвилююче питання клієнта №5