☎ +38 063 223 29 51

Консультант з Маркетингу: як і кого замовити, щоб не зливати бюджет.

Я не знаю чим ти збираєшся бути краще.

Не знаю як ти будеш мене вражати.

Чим ще, окрім твоїх застарілих продуктів ти будеш хизуватися.

Уявіть собі, що це вам каже той, хто продає ваші продукти (послуги чи товари, що ви виробляєте).

Важко уявити? Перечитайте ще раз.

Повільно, ще раз.

Маркетинг це не тільки, щоб хотів купити клієнт.

Маркетинг це щоб хотів купити той, хто буде далі вас продавати (оптовий покупець, дистрибьютор, торговий дім).

Маркетинг і Маркетинг Консалтинг в Правильному Розумінні
Консультант з Маркетингу в Червоному - це зазвичай хлопець з Сіті Профіт

MARKETинг - і його справжнє тлумачення

Маркетинг – від слова MARKET (ринок).

MARKET (РИНОК) – Це просто місце де купують і продають товари та послуги люди, компанії, міста, країни. Отримують увагу до своїх продуктів, підіймають або опускають ціни, змінюють свою назву, або назву продукту, вигукують слогани, конкурують і об’єднуються.

 

  • Є слово FISH (риба). Додайте до нього -ing і буде FISHING (риболовля)
  • Є слово CRAFT (ремесло). Додаємо -ing і виходить CRAFTING (виготовлення)

 

Тобто, Маркетинг (MARKETING) це ринкування, задіяння в процессі або постійний процесс зміцнення своїх позицій на ринку.

 

Передивіться ще раз що таке ринок – і тоді у вас не буде питання “що важливіше – Маркетинг чи Продажі”. Бо для нас в Сіті Профіт, Продажі – один з процесів Маркетингу.

Проблема тільки одна – для більшості з українців, та вже й по всьому світу маркетинг – це про лайки, репости, про дизайн і тексти, про упаковку.

І яка величезна різниця між тим, що думають про маркетинг більшість і що це насправді. 

Зафіксуємо: Маркетинг – постійний розвиток і все що відбувається з продуктом від задуму та появи на ринку, до отримання відгуку від клієнта про ваш продукт. ВСЕ, без виключення. А значить і процеси, що не бачить клієнт, але вони впливають на розвиток.

І коли ми кажемо “розвиток”, розуміємо що це ВСЕ, що впливає на вартість бренду / продукту / продавця / компанії.

Маркетинг і Консультант з Маркетингу в розумінні Сіті Профіт

Marketing Consulting Firm Ukraine CITY PROFIT 2022 Kyiv

Справжні причини існування Консультантів з Маркетингу в Україні

Коли треба побачити план розвитку продукту в ринку очима підприємців з великим досвіду МАРКЕТИНГУ (а значить з досвідом запуску стартапів, зміни продукту, з досвідом операційного управління і збільшення продажів в існуючих підприємствах). Бо можна прочитати 99 книг і все одно помилитися в розробці одного плану дій, послідовності, пріорітетності, ефективності. Лікувати зуби ми ходимо до стоматологів, чи не так?

Знову ж таки, запитайте у консультанта з маркетингу чи консалтингової компанії що для них Маркетинг? І якщо це упаковка і реклама (тобто, без підказки не згадується про ціноутворення, асортимент, середній чек, продажі, логістику, сервіс), то скоріш за все не чекайте на комплексний підхід.

На скільки важливий цей “комплексний підхід”? До прикладу: якщо ви замовили рекламу і отримали не 10 (як було завжди) замовлень в місяць, а 800 в день, то без CRM та контролю комунікацій стороннім менеджером (скоріш за все, бо за день спеціаліста не знайдете) та формування команди щоб обробляла стільки заявок ви отримаєте багато поганих відгуків, а можливо і суперечок в судах. Ну і що це був за Маркетинг тоді? Яким був Маркетинг Консалтинг?

Може і достатньо досвіду ВЛАСНИКА, але…

Давайте дивитися в очі небезпеці. Хто працює у вашому відділу маркетингу?

Це або ті, хто спеціалізуються на текстах, дизайну, фото, рекламі в фейсбук (умовно). І до продажів, сервісу, логістики, ціноутвореня, асортименту (наприклад) вони не мають стосунку, не беруть їх в увагу.

Або ті, хто дуже крутий і ви платите йому дуже багато. 

Але штука в тому, що його існування в компанії залежить від того, на скільки він подобається (ефективністю, лояльністю чи вродою) власнику. І це правда. 

І значить такі спеціалісти неможуть об’єктивно оцінити можливості, бо завдання – подобатися шефу. І добре якщо тільки ефективністю. 

Вибачте, правда. 

І навіть якщо тільки ефективністю – то значить він буде занадто обережний в своїх роздумах і рішеннях (які теж суб’єктивні, бо засновані на досвіді)

Коли Вам потрібні рішення, а не ідеї. Або навіть коли вам потрібен реальний план дій від того, хто ЗНАЄ що і як робиться в конкретній ніші, в конкретному виді інтернет-маркетингу. 

Саме тоді ви і замовляєте, шукаєте того, кого називають Консультант з Маркетингу. 

Зазвичай, це людина з достатнім досвідом в РІЗНИХ (і це обов’язково!) сферах бізнесу – просував не тільки такий бізнес як у вас, а ще й різні інші ніші. 

Досвід Консультанта – ключовий момент. Тоді він має досвід як перемог так і поразок, навчився боротися з ТИПОВИМИ проблемами маркетингу і РЕАЛЬНО може допомогти зробити вам:

  • Більше трафіку на сайт
  • Більше потенційних клієнтів в базі даних CRM чи простому Ексель
  • Більше заявок на пошту від теплих клієнтів
  • Як наслідок більше продажів

Замовити Безкоштовну Консультацію від Консультанта з Маркетингу в Україні

CITY PROFIT @ Україна, Київ