☎ +38 063 223 29 51

Експериментуємо та перевигадуємо = приходимо до ідеального контенту для бізнесу!

Ann Ostapchuk - контент мейкерка компанії CITY PROFIT

ТОП-10 контент маркетинг трендів, які варто використати у 2023

Контент маркетинг – це важлива маркетингова складова у просуванні бізнесу. А Ви вже навчились його використовувати на всі 200% з цими ТОП-10 трендами від спеціалістів CITY PROFIT? 

Контент маркетинг –
гарантована стратегія успіху

1. Впізнаваність – це ваше все для бізнесу

Контент Маркетинг підвищує впізнаваність Вашого бізнесу 

2. Потрібно ще більше трафіку кожен день?

Контент Маркетинг підвищує трафік та залучає лідів 

3. Продуманий зв’язок з клієнтами

Контент Маркетинг тримає зв’язок з вашою клієнтською базою

Словами CITY PROFIT
про контент маркетинг

бізнес консалтинг це не тільки реклама контент маркетинг чи продажі

Поняття Контент&Маркетинг

Фраза «контент маркетинг» поєднує в собі таких два знайомих, два розповсюджених слова. І тепер пояснимо коротко і просто, що означає кожне із них.

  • Контент – це інформаційний/візуальний/графічний веб-продукт, що створюється на різних соціальних мережах, тобто на просторі веб-індустрії та Інтернету для комунікації з аудиторією в різних форматах.
  • Маркетинг – це діяльність по просуванню бізнесу: формування попиту від споживачів та задоволення їхніх істинних потреб. Успішний маркетинг забезпечує зростання продажів, збільшення відомості про бренд та позиціонування на ринку, задоволення потреб та бажань клієнтів та підвищення прибутковості бізнесу.

Контент Маркетинг — це...

А тепер з’єднаємо разом ці два поняття, що дають нам визначення контент маркетингу: це така стратегія маркетингу, яка полягає в створенні та розповсюдженні цінного та цікавого контенту для цільової аудиторії з метою привернення та залучення її уваги до продукту, послуги чи бренду компанії.

Контент маркетинг містить в собі створення контенту будь-якого виду: це і статті, і блоги, і відео, і фотографії, і анімації, і аудіо – це вже відповідно до вашої спеціалізації та масштабів ваших навичок. Головне тут виконати основну мету контент маркетингу – за допомогою цікавого та корисного контенту привернути увагу аудиторії та перетворити її у потенційних клієнтів.

CITY PROFIT - контент маркетинг тренди 2023

Тож перейдімо до ТОП-10 трендів Контент Маркетингу прямо зараз!

1. Зосередженість на аудиторії

Цільова аудиторія та зосередженість на ній – це головна запорука успіху контент маркетингу. Адже потрібно орієнтуватись та створювати контент саме для тієї аудиторії, якій це точно потрібно та точно сподобається. Тому що не потрібна «опосередкована» аудиторія, а потрібна та точкова аудиторія, яка побачить розв’язання своєї проблеми/натхнення саме для себе/продукт або послугу, яка їй потрібна.

топ-10 трендів контент маркетингу - зосередженість на аудиторії

Робимо контент маркетинг, що зосереджений лише на Вашу цільову аудиторію:

Подивіться на рейтинг та на статистику

Там Ви побачите, який контент заходить більше, що більше зберігають, де більше ставлять вподобайок та роблять перерепостів.

Поспілкуйтесь зі своєю аудиторією

Прямо запитайте, «А що вам подобається більше? Інтерактивні історії чи короткі відео з лайфхаками?». Мало того, що Ви можете відразу подивитись, на що варто закцентувати свою увагу у створенні стратегії у темі контент маркетинг, а ще й підвищити лояльність та довіру Ваших клієнтів, адже вони відчувають себе потрібними, вони відчувають себе частинкою Вашого бренду. 

Дайте відповіді на цих два питання

1.Які потреби моєї аудиторії, проблеми та болючі точки пов’язані з темою мого бізнесу? 2. Як мій контент може бути більш цінним та корисним, ніж той, що уже доступний в Інтернеті?

2. Робота над якістю контенту

Не лише «попаданням в точку з тематикою контенту», а й з якістю контенту варто працювати і працювати кожному контент маркетологу. Адже не варто просто публікувати купу всього, що теоретично може сподобатись Вашій цільовій аудиторії, а й варто ще робити це гарно, зручно, так, щоб можна було це використати, і так, щоб після цього хотілось купити Ваші послуги. 

просування сайту це

Контент маркетинг: основні показники якості контенту

Оптимізація всього, що тільки можна оптимізувати

Найбільше це стосується саме мобільної оптимізації, адже приблизно 90% користувачів сидять на ваших сторінках в соціальних мережах та дивляться Ваш сайт через мобільний телефон. Так, це більше стосується теми сайту, теми налаштування реклами в Google, але не забувайте звертати на це увагу та якісно оптимізовувати. 

Якісні фото, відео та аудіо

Якщо Ви знайшли ну ДУЖЕ вдалу картинку/відео/аудіо, але якість там нікудишня (погано видно, чутно, або взагалі обрізано на половині контенту), то краще ЗАМІНИТИ на менш вдалу, але дуже якісну. Споживачі та користувачі Інтернету все їдять очима, і якщо візуально їм буде «НЕ ОКЕЙ», то вони просто згорнуть це, поставлять «не цікаво», і наврядчи повернуться до Вас. 

3. Людський контент – пріорітет

Історії про те, як штучний інтелект заміняє людську роботу, а в тому числі і генерує для Вас контент, типу як ChatGPT, вже заполонили ВЕСЬ інтернет, хоча в Україні він з’явився нещодавно. Це хороший помічник для Вас, і це дійсно зекономить Ваш час, але ніколи не зробить Вашу роботу так, як зробите її Ви.

У 2023 році, у році повної диджиталізації та еволюції інформаційних технологій, за якими ще потрібно встигнути, людям не вистачає звичайних людей. Тому це і цінується зараз найбільше.

Штучний інтелект ніколи не напише текст з нотками вашого копірайту, не згенерує Вам контент маркетинг план та стратегію для розвитку бізнесу, як Ваш найкращий контент-мейкер/маркетолог, не зробить дизайн навіть тої самої історії в Instagram так, як зробите Ви у своєму улюбленому графічному ілюстраторі. 

топ-10 трендів контент маркетингу - людський контент - пріорітет

Як робити людський контент: контент маркетинг – стратегія для людей

Пишіть від людей для людей

Це відчувається, і якщо Ви думаєте, що ні, то просто візьміть одну тему для невеличкого посту в Instagram, напишіть його самі і дайте його написати штучному інтелекту. Потім дайте на порівняння або Вашому клієнту, або Вашому замовнику, або близькій людині – неважливо, і нехай дасть свою оцінку. 

Досліджуйте, співставляйте та генеруйте унікальне

Шукайте нові ідеї, знання, інформацію. Далі досліджуйте її, перечитуйте, передивлюйтесь, напрацьовуйте свою надивленість і відчуття. Після цього генеруйте те унікальне, яке вийде саме у Вас. І так, це натхнення іншими, але чим можна надихатись митцю та контент маркетологу, як не життям та знанням? 

4. Максимум інформації за мінімум часу

У всіх дуже мало часу. Всі дуже поспішають. І ніхто не буде дивитись відео, яке навіть здавалося б, йде ВСЬОГО лише ТРИ хвилини. Але не всього лише, а цілих три хвилини…

Контенту зараз справді дуже багато, і увійти в ринок коротких відео не так і просто. Але ж це не означає, що не варто пробувати і не варто входити:) Через те, що люди звикли до швидкого гортання стрічки, звикли до миттєвої зміни загальної тематики контенту з одного на інше (спочатку відео про кольори в дизайні, що продають, а далі – нарізка з серіалу «Друзі»), вони стають занадто перебірливими. Бо знають, що цього контенту у них досить багато, і якщо вони не хочуть дивитись це 3-хвилинне відео, то вони його дивитись і не будуть. 

топ-10 трендів контент маркетингу - максимум інформації за мінімум часу

Що по відео-контенту?

Почніть яскраво і «голосно»

Розпочніть відео так, щоб його хотілось додивитись до кінця. Людям потрібен ВАУ ефект, потрібно те, що їхню увагу буде тримати в тонусі, і те, від чого вони не зможуть відмовитись, бо знають, що їм це потрібно додивитись до кінця. Найкраще поцілити питанням, або відразу відповіддю, або ВАУ переходом, який не можна перестати дивитись. 

Тримайте фокус уваги

Це найважче у створенні відео, коли справа заходить про контент маркетинг та стратегію просування саме через відео контент. Бо втримати фокус ну дуже зараз не легко. Але робіть картинки, звуки, переходи, фрази, підписи, які сфокусують увагу і будуть змушувати залишатись користувача до кінця. 

Користь відео

Щоб відео завірусилось, було в збережених і було перекинуте другу та подрузі, варто розповісти інсайт, цікаву та корисну інформацію. Якщо Ви виготовляєте свічки, то розкажіть, як зробити так, щоб в свічках не було «лунок». Якщо Ви викладач у танцювальній студії, то розкажіть про те, чому варто приходити на танці, навіть якщо дуже боязко.

5. Співпраця з інфлуенсерами

Це навіть більше доповнення до пункту про «людський контент», і про «від людей до людей». Чому інфлюенсери? Бо вони зараз є провідниками юзерів в соціальних мережах. І саме слово інфлюенсери походить від слова «influence», що з англійської перекладається, як «вплив». Тобто такі люди мають вплив на своїх підписників, і цим варто скористатись, коли ми продумуєте свою контент маркетинг стратегію. 

топ-10 трендів контент маркетингу - співпраця з інфлуенсерами

Як побудувати співпрацю з інфлуенсерами

Знаходьте інфлуенсерів по вашій тематиці

Ви знайдете як цільову, так і опосередковану аудиторію, але знайдете її. Але все одно краще орієнтуватись на інфлюенсерів на тему, яка співзвучна або цільова до вашої, щоб збільшити можливість залучення саме тих клієнтів, що Вам потрібні. 

Робіть A/B тестування просування

Пробуйте різні варіанти залучення інфлюенсерів до Вашого бізнесу, і до замовлення просування у них. Обов’язково тестуйте їх, аналізуйте та обирайте ті найкращі варіанти, що приносять найбільшу кількість клієнтів. Також варто робити таке тестування не лише внутрішнє (в одного інфлюенсера), а й зовнішнє (у різних інфлюенсерів).

6. Стратегічна SEO-оптимізація

Чомусь всі забувають про SEO, і орієнтуються тільки на просування через рекламу. Ми рекомендуємо використовувати SEO, як органічний елемент просування як в соціальних мережах, так і на Вашому сайті. Оптимізовувати – це надавати найкращих та найвигідніших характеристик чому-небудь. І коли ми оптимізовуємо сайт (сторінки/пости), соціальні мережі, то ми надаємо йому найкращих технічних характеристик, що відповідають алгоритму пошукових систем.

А потім алгоритм пошукових систем поставить Вам лайк за оптимізацію, і покаже Вас на перших сторінках і сам буде рекомендувати Вас іншим

топ-10 трендів контент маркетингу - стратегічне SEO

5 кроків SEO-аудиту сайту від CITY PROFIT

1. Завантажуйте онлайн-сервіси для SEO-оптимізації

2. Перевіряйте технічні налаштування

3. Налаштовуйте ключові слова

4. Оптимізовуйте Ваш контент

5. Проконтролюйте посилання та форми

7. Спеціалісти знають краще

Якщо Ви використовуєте нові знання та нові практики, то перед усім Вам потрібні і нові навички. І повірте, що це абсолютно нормально, якщо Ви і прописали свою контент маркетинг стратегію, зробили гарні відео та фото, продумали різні види контенту і зробили вже ВСЕ ВСЕ ВСЕ для реалізації, але в ході роботи зрозуміли, що Вам ще потрібні анімації, і Ви ще цього не вмієте робити, то замовте краще послуги спеціаліста.

Чомусь на контент-мейкерів та контент-маркетолоів накидають багато завдань, які вони «обов’язково мають вміти робити», але якщо Ви тільки освоюєте нову навичку, і ще не впевнені в тому, що класно покажете її на проєкті, то краще випробовуйте це не там. Краще зверніться до спеціаліста, який Вам може в цьому допомогти, і він Вам точно зробить круто. А Ви встигнете прокачатись та спробувати це на майбутньому проєкті! 

топ-10 трендів контент маркетингу - спеціалісти знають краще

Де шукати крутих діджитал спеціалістів?

Активні соціальні мережі професіоналів та професіоналок

Групи та чати в Telegram/Facebook

Рекомендації від знайомих, які вже мали досвід співпраці

8. А що роблять конкуренти?

Ніколи не недооцінюйте тих людей, що працюють в одній сфері з Вами, і особливо, якщо це конкуренти на Вашому ринку. Завжди важливо дивитись, чим вони займаються, що просувають, що використовують, де припускаються помилок. А потім на основі цього досвіду можете робити в сто разів краще, ніж вони. Тому слідкуйте за нами, і не обходьте далекими дорогами

топ-10 трендів контент маркетингу - а що у конкурентів

9. Візуальна гармонійність – як почерк бренду

Дотримуйтесь принципу «робити в одному стилі». Так, контент на різних соціальних мережах відрізняється, але його варто публікувати так, щоб відразу було видно, хто його публікує. Тобто один стиль фотографій, текстів, публікацій, відео, монтажу – і Вас запам’ятають, і запам’ятають Ваш бренд. 

топ-10 трендів контент маркетингу - візуальна гармонійність - як почерк бренду

Тримати стиль та баланс візуальної гармонійності

Два основних кольори, і два додаткових (що можуть змінюватись)

Не потрібно робити райдугу кольорів, а краще дотримуватись одного професійного стилю. Якщо Вам потрібно навчитись поєднувати кольори, то скористуйтесь сервісами (один із найкращих від нас – в цьому відео). 

Фотографії/відео/анімації – в одному стилі

Якщо Ваші публікації мають стиль 70-х, то буде дивно, якщо іноді в дизайні будуть з’являтись елементи бруталізму або дадаїзму. Звичайно, можна поєднувати різні стилі, але робити це краще дуже обережно, і при цьому залишаючи ОДИН стиль основним. 

10. Позиції, принципи і бачення бренду

В світі відбувається занадто багато змін останнім часом. Все змінюється, все трансформується і все вже не так, як раніше. Люди звертають увагу на багато як глобальних проблем (глобальне потепління та забруднення планети), так і проблем нижчих рівнів (корупція в країні). І якщо Ви все-таки збираєтесь показувати свої думки, позицію стосовно якихось питань, принципи бренду, то робіть це сміливо, і розумійте, що будуть залишатись лише ті клієнти, що Вас підтримують.

І ВАЖЛИВО займати СВОЮ громадську та суспільну позицію, адже це не окей – бути осторонь від проблем, не бачити їх, просто продавати свої товари і не говорити про важливе.

Що зараз в Україні найбільше показую громадську та суспільну позицію брендів – це їхня допомога ЗСУ, це перехід на українську мову, це повна відмова від будь-якої співпраці з країною-агресором.

І коли ти бачиш такий бренд зараз в Україні, ти йому довіряєш, і хочеш з ним співпрацювати. Бо найкраще – це своє, українське, і бути з тими, хто вміє показувати та відстоювати свою думку.

Найпоширеніші запитання у темі контент маркетинг

Найефективніші види контенту можуть змінюватись залежно від бізнесу, аудиторії та інших факторів. Проте, ось кілька видів контенту, які можуть бути особливо ефективними у 2023 році: відео, інтерактивний контент, персоналізований контент, голосовий контент.

Для того, щоб створювати контент, що буде залучати ще більше лояльної аудиторії, необхідно: досліджувати свою аудиторію, створювати покрокову стратегію контент маркетингу, робити дослідження ключових слів та тем, що шукають Ваші потенційні клієнти, створювати корисний контент, використовувати різні платформи залучення клієнтів, відстежувати ефективність стратегії.

Найкраще визначити ціль контент маркетинг стратегії можливо після визначення цілі бізнесу та визначення цільової аудиторії. Вже після цього ми поєднуємо цих два фаткори і ставимо ціль Вашої контент маркетинг стратегії.

Розповсюджуйте контент на соціальних медіа (відповідно до цільової аудиторії), на блогах (інфлуєнсери), використовуйте електронну пошту та звичайні повідомлення (для розсилки), пробуйте залучити телеграм-ботів (для взаємодії з клієнтами). Звичайно, це все відповідно до того, який саме у Вас бізнес, ціль та ваша цільова аудиторія.