Яким чином Інтернет Маркетинг, а також Бізнес Консалтинг, забезпечать Успіх нового Українського бізнесу у 2022 році
Поради для процвітання бізнесу у тлі світової кризи
новий український бізнес
Чому вам необхідний Інтернет Маркетинг, або як дати ще один шанс бізнесу
Інтернет маркетинг – це оцінка, оптимізація та розробка розв’язання проблем у вашому бізнесі. Це робота кваліфікованих експертів, що розробляють покрокову методологію, що може гарантувати принесення грошових плодів на обмін в інвестиції та зусилля в онлайн-забезпечення.
Світ перероджується, і перероджується кожного дня. Кожна криза, непередбачувана ситуація, крах, успіх так чи інакше впливає на суспільство. Усі адаптуються, змінюють не лише звичний ритм життя, а й себе у цьому ритмі.
І навколо цього змінюється бізнес, що у кропіткій роботі аналізує, пристосовується, оновлюється і виходить на рівень вище.
Інтернет Маркетинг та Бізнес Консалтинг – це одні із ключів проростання Українського Бізнесу у 2022 році.

Інструменти Інтернет Маркетингу 2022+
Аналітика та оцінка
Маркетингова стратегія
Брендинг
Реклама
SEO
Планування контенту
Яка дія від інструментів Бізнес Консалтингу?
Аналітика даних, щоб зрозуміти поведінку та вподобання цільової аудиторії, що потім допоможе побудувати більш довірливі стосунки з клієнтами.
Маркетингова стратегія служить дорожньою картою для всіх кампаній, які ви запускатимете, щоб переконатись у її успішності.
Брендинг включає унікальну торгову пропозицію, особистість та почуття, які ви хочете, щоб ваші цільові клієнти відчували щодо вас і ваших продуктів.
Реклама допоможе просувати ваші продукти або послуги цільовим клієнтам.
SEO, або пошукова оптимізація спрямована на збільшення якісного трафіку на веб-сайт за допомогою органічних результатів пошуку.
Планування контенту – створення календаря, що забезпечує фокус і напрямок для створення контенту вашої компанії.
5 причин, Чому вам може знадобитися стратегія Інтернет Маркетингу?
з актуального
Інтернет Маркетинг - це не лише бути в мережі, а й завжди бути поряд
Інтернет Маркетинг може зміцнити продаж вашого продукту або надання послуг, якщо бути онлайн і працювати з аудиторією.
Звичайно, під час кризових подій стратегія буде змінюватись, і це зрозуміла реакція. Але коли більшість людей не можуть бути поряд офлайн, це завжди можна компенсувати частково онлайн: підтримкою морально, надиханням на роботу та дії, наданням порад.
Тому врівноважуйтесь, адаптуйтесь і залишайтесь онлайн.

«Робота маркетингу ніколи не завершена. Йдеться про вічний рух. Ми повинні продовжувати вводити інновації щодня»
Бет Комсток
Новий український бізнес
Бізнес Консалтинг - завжди на результат
Бізнес Консалтинг – це робота професіональних бізнес впроваджувачів, що допомагають підвищити рентабельність вашого бізнесу і дати йому новий подих життя. Зазвичай бізнес впроваджувачі використовують слова “можливості”, а не “проблеми”, і займаються розробками нових рішень.
Бізнес Консалтинг - це
Про Нішу
Про Масштабування

Про Маркетинг
Про Команду

Про Продажі
Про Стратегічні сесії

Про Системність
Про моделювання ідей

Про Автоматизацію
Про Аналітику


Результат класної співпраці – побудована система продажу. Це коли Ви займаєтеся продуктом (виробництво послуги або товару), а партнер (Бізнес-Консультант або команда аутсорсингу/консалтинг компанія) вигадав, розробив та побудував відділ продажу, маркетингу.
Якщо Ви ще міркуєте стосовно того, чи потрібен вашому Бізнесу Консалтинг, то ми вже робимо!
Замовляйте БЕЗКОШТОВНУ першу консультацію і отримайте поради від наших спеціалівстів.
Поради для Успішного Бізнесу під час і після світової кризи
Як взаємодіяти зі споживачами, щоб завжди залишатись на плаву і не повторити долю одного крейсера
Будьте онлайн
Іноді лише онлайн може забезпечити взаємодію людей, коли живий контакт тимчасово неможливий. Це підштовхує до необхідності присутності вашого бренду в соціальних мережах, в онлайні. Зв’язуйтесь зі своєю аудиторію, використовуючи інструменти Інтернет Маркетингу.
Створюйте цінний контент
Відмінний спосіб розширити свою присутність на веб-сайті – блоги. Створюючи контент, ви можете ділитися знаннями про галузь, демонструвати свої пропозиції, утверджувати свій бренд як лідера думки, стимулювати органічний трафік та покращувати пошукову оптимізацію (SEO).
Налаштуйте свою CRM
Обслуговування клієнтів та управління взаємовідносинами мають вирішальне значення не тільки особисто, але й онлайн. Ваш бренд повинен бути доступним для ваших клієнтів. Ось чому вам варто подумати про інвестування в надійне програмне забезпечення для управління відносинами з клієнтами (CRM).
Люди повинні шукати вас в Інтернеті, щоб дізнатися графік роботи вашого магазину та легко дізнатися про ваші послуги. Подумайте про те, щоб налаштувати чат-ботів або відповіді на поширені запитання на своєму веб-сайті та в соціальних мережах, щоб автоматизувати процес і забезпечити безперебійну роботу з клієнтами

Проявіть співчуття і підтримку
Кризи викликають у людей багато стресу та занепокоєння. Тому вам як бренду потрібно бути співчутливим, турботливим, чуйним і надійним. Тримайте зв’язок зі своїми клієнтами та підтримуйте їх.
Будьте більш людяними
Зараз, як ніколи, люди прагнуть купувати у брендів, які відповідають їхнім цінностям.
Робіть те, що є реалістичним і відповідним для вашого бренду та його цінностей, поширюйте свою любов і діліться нею в соціальних мережах!
Люди хочуть бачити вашу особистість і те, чим ви займаєтеся як компанія. Це підкреслює ваш бренд і створює людський зв’язок.
Відновіть свою комунікаційну стратегію
Ваша комунікаційна стратегія має бути справжнім зв’язком із вашою аудиторією. Як гуру чи друг, ви можете запропонувати рішення. Надаючи цінність, за допомогою ваших слів і тексту, люди знайдуть вас корисними й захочуть купити!
Цінуйте наявних клієнтів
Утримати наявного клієнта в п’ять разів дешевше, ніж придбати нового. Імовірність того, що наявний клієнт здійснить повторну покупку та витратить на 33% більше, ніж новий клієнт, у дев’ять разів більше.
Більшість маркетингових стратегій спрямовані на розвиток бізнесу та залучення нових клієнтів, але не втрачайте з поля зору своїх прихильників! Вони варті більше, ніж ви думаєте.
Думайте локально
Малий бізнес є основою громади. У ці важкі часи чому б не об’єднатися з місцевим бізнесом? Розвивайте стосунки та співпрацюйте, пропонуючи спільні варіанти!
Людям приємно знати, що вони підтримують місцевих, і ви залучаєте бізнес не лише для себе, але й для своїх партнерів. У майбутньому ваші партнери можуть передавати бізнес вам і навпаки!
Залишайтеся спритними
Одним з найбільших висновків криз є навчитися діяти за допомогою ударів і долати виклики, які трапляються, зберігаючи спокій і орієнтацію на рішення. Гнучкість — це величезна перевага як для члена команди, так і для компанії.
Попри те, що ми не можемо передбачити, що станеться в майбутньому, гнучкість допомагає нам залишатися впевненими й швидко братися за виклики. Правильне ставлення – це те, що виграє перегони. Це не завжди легко, але досягти успіху та процвітати, залучивши всю команду до роботи, зосередившись на розв’язанні проблем за допомогою досліджень і спроб, дуже важливо в цифровому маркетингу!